Persoanele fizice care achiziționează produse de pe site-ul aquavital.ro se pot retrage din contract în termen de 15 zile calendaristice de la primirea produselor, fără a indica vreun motiv.
Completați cu atenție formularul de retur din contract. Completați cu 0 dacă nu aveți informațiile la îndemână. Este important să completați corect datele dumneavoastră (nume, adresă de e-mail, număr de telefon, cont bancar pentru returnare).
Este obligatoriu să trimiteți produsul, împreună cu cutia originală, accesoriile, certificatul de garanție, factura și formularul de returnare completat. Împreună, toate acestea trebuie să fie ambalate corespunzător într-o altă cutie. Costurile de returnare sunt suportate de către cumpărător.
Notă: Returnarea produselor care au fost utilizate este posibilă, însă beneficiarul va suporta costul consumabilelor care nu mai pot fi folosite de alți clienți.
Adresa de returnare: Strada Sergent Nuțu Ion Nr. 8-10, Sector 5, București.
Destinatarul: AQUAPROTECT SYSTEM SRL
Tel: +40 757 406 079
După ce primim produsul returnat și confirmăm retragerea din contract, vă vom rambursa banii în cel mult 14 zile. Suma rambursată va include atât valoarea produselor, cât și costul transportului inițial (dacă transportul nu a fost gratuit), în funcție de situație. Dacă ați plătit cu cardul, banii vor fi returnați pe același card folosit la tranzacție.
Când solicitați returnarea, vă rugăm să completați opțiunea pentru metoda de transfer dorită. Dacă optați pentru transfer bancar, nu uitați să includeți și numărul de IBAN. Rambursarea va fi efectuată exclusiv în contul persoanei care inițiază returul, nu în contul unei terțe părți.
În conformitate cu art. 20 din OUG 34/2014 cu modificările aduse de Legea nr. 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat către client în momentul în care clientul sau o terță parte desemnată de client, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Riscul se transferă, de asemenea, clientului în momentul în care produsele sunt livrate transportatorului, în cazul în care transportatorul a fost însărcinat de către client să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către comerciant.
Notă: În cazul în care produsele sunt deteriorate în timpul transportului de către curier, furnizorul nu își asumă responsabilitatea pentru aceste deteriorări. Clientul este responsabil să verifice integritatea produselor la primire și să semnaleze orice deteriorare înainte de a accepta livrarea.
Coletele livrate cu opțiunea "Verificare colet" și primite de client sub semnătură nu pot fi schimbate sau returnate în caz de deteriorare. Prin verificarea coletului, clientul certifică integritatea produsului la livrare. Reclamațiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului sunt considerate a fi din vina clientului, iar în cazul unor astfel de deteriorări, clientul poate raporta în scris aceste neconformități folosind formularul de returnare. La primirea notificării, vom lua măsurile necesare pentru remedierea situației, în funcție de situația din fiecare caz în parte.
În conformitate cu art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul poate rezilia unilateral contractul dacă produsul nu corespunde cerințelor sau nu are calitatea așteptată, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului. Produsul trebuie să fie în aceeași stare ca la vânzare, împreună cu accesoriile, manualele, certificatul de garanție și nu trebuie să prezinte deteriorări. Rambursarea se va face în termen de 14 zile de la rezilierea contractului, iar clientul trebuie să expedieze produsul în termen de 14 zile.
Produsele deteriorate din vina cumpărătorului, produsele stricate, înlocuite sau nefuncționale care fac obiectul reparației sau înlocuirii în garanție nu sunt eligibile pentru rezilierea contractului.
În conformitate cu art. 16 din OUG 34/2014, următoarele produse sunt exceptate de la dreptul de returnare:
Formularul de retragere poate fi accesat făcând clic aici.